SATIŞ SONRASI HİZMETLERİ

  • Türkiye’deki emlak alıcılarının sadece satın alma aşamasında değil, aynı zamanda yeni bir eve yerleşme ve yaşama uyum sürecinde de yardıma ihtiyaçları vardır. Müşterilerimiz için kapsamlı destek almanın ve güven duymanın ne kadar önemli olduğunu çok iyi anlıyoruz. TAPU’yu aldıktan sonra sizinle işbirliğimizin bitmediğini, sadece başladığını size temin etmek isteriz. BEST INVEST şirketinin çalışanları, müşterileri için her zaman iletişim halindedir ve yardım etmeye ve tavsiyede bulunmaya hazırdır. Ayrıca satış sonrası hizmetin bir parçası olarak daha fazla etkileşime devam edip satın aldıktan 5 yıl sonra bile bizi arayabilir ve her türlü sorunuzla ilgili danışabilirsiniz!

 

Satış sonrası hizmetlerimiz, daire sahipleri için bir dizi faydalı seçenek içerir:

 

Konut ve ticari gayrimenkulün tam yönetimi: hazırlık ve kiralama, gerekli mobilya ve aletlerin döşenmesi, iletişim durumunun ve onarımlarının takip edilmesi, ilgili maliyetlerin ödenmesi ve çok daha fazlası.

Alıcı tarafından seçilen arsa üzerine villa inşaatı.

Kendi profesyonel ekibimiz tarafından yüksek kaliteli onarım çalışmaları yapmak.

Kamu hizmetleri, su, elektrik, internet, telefon vb. bağlantılarına ilişkin sözleşmelerin yapılmasında yardım.

Elektrik faturalarının  ve ve vergilerin ödenmesi.

Temizlik hizmeti.

Konut, sağlık hizmetleri, arazi için sigorta poliçelerinin kaydı.

Çeşitli bankacılık hizmetlerinin yürütülmesinde tavsiye ve destek.

Oturma izni, Türk vatandaşlığı, vize, noterlik belgelerinin alınmasında yardım.

Havaalanından / havaalanına transfer organize etme.

Çocukların okula, anaokuluna ve çok daha fazlasına kaydı konusunda danışmalar.

 

 

     Lisanslı bir emlak ofisi olarak

BEST INVEST,

mülkünüzle ve konaklamanızın konforuyla ilgilenecek!

Türkiye’de ev satın alma prosedürü hakkında hala sorularınız mı var?

İletişim bilgilerinizi bırakın, yöneticimiz kısa süre içinde sizinle iletişime geçecektir.